دبستان دخترانه حاج یداله تفضلی-ناحیه 2 یزد

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

۲۷آذر

محفل در محضر قران این آموزشگاه از تاریخ 8/7/91آغاز گردید .

 روزانه یک صفحه از قران کریم با معنی توسط همکاران محترم به نوبت قرائت می گردد . در حینقرائت اشکالات روخوانی وتوضیحاتی درمورد بعضی از کلمات بیان می گردد . 

 بیان مختصری از احکام ،مسائل روز ، ،مناسبتها ی مربوط به هر روز نیز در حاشیه آن به بحثوگفتگو گذارده می شود .درضمن برگزاری بعضی ازاین جلسات باحضور دانش آموزان هر کلاس تشکیل می شود .عده ای از دانش آموزان نیز به پیشنهاد خودشان وهمکاری مربی پرورشی درکلاس نور این  جلسه را برگزار می نمایند .   امید است بتوانیم تا پایان سال تحصیلی از آیات نورانی قرآن درس گرفته وسوره ها ی مبارکش روشنگر راه زندگیمان گردد .


 

۲۶آذر

ای دل! ای … همسفر تنهایی
وقت کاریست که از دست تو بر می آید
تا، کسی نیست
بیا
سجده شکری بکنیم.



مربی پرورشی
۲۰آذر


این دیده نیست، لایق دیدارِ رویِ تو

چشمی دگر بده ، که تماشا کنم تو را ...

همزمان با صبحگاه انتظار سفره صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) مقارن با شهادت امام سجاد(ع) در تاریخ 20 آذر ماه در سالن نمازخانه برگزار شد.


مربی پرورشی
۰۸آذر

همزمان با سراسر کشور مانور زلزله در تاریخ 8/9/91 با به صدا در آمدن آ‍ژیر به اجرا در آمد و دانش آموزان که از قبل مهارتهای لازم را به دست آورده بودند در جاهای امن پناه گرفته و بعد از پایان کلیه دانش آموزان در حیاط مدرسه جمع شده ومقاله ای در مورد مانور زلزله توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد.

سپس مواردی که باید بعداز زلزله تا رسیدن نیروهای کمکی رعایت شود بیان شد.همچنین سبد آماده شده از وسایل مورد نیاز بعد از زلزله نمایش داده شد و کاربرد هر یک از وسایل داخل آن برای دانش آموزان توضیح داده شد. 

مربی پرورشی
۰۱آذر

همزمان با آغاز محرم و ایام سوگواری سالار وسرور شهیدان

حضرت اباعبدالله حسین (ع) مراسم ویژه ای در دبستان حاج یداله تفضلی بهاین شرح برگزار شد:

برگزاری مراسم زیارت عاشوارای امام حسین (ع) در مراسم صبحگاه در دهه اول محرم.پذیرایی از دانش آموزان در این مراسم.

اهدا گلاب توسط دانش آموزان به مدرسه برای معطر ساختن فضای نمازخانه.دادن کارت جایزه به دانش آموزانی که گلاب هدیه داده اند.

خواندن اشعار ویژه محرم توسط دانش آموزان در مراسم نماز جماعت. 


مربی پرورشی